اعضای کانون های مساجد قم آموزش داستان نویسی می بینند

دسته:

آنچه در این نوشته می خوانید

مدیر ستاد کانون های فرنگی هنری مساجد استان قم از برگزاری کارگاه آموزش داستان نویسی ویژه مدیران و اعضای کانون های مساجد قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمدرضا حیدری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت آشنایی جوانان و نوجوانان با ادبیات بویژه داستان نویسی و تاثیرات عمیق داستان بر فرهنگ هر جامعه گفت: در همین راستا ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم نهضت داستان نویسی بچه های مسجد را آغاز کرده و در گام اول کارگاه آموزش داستان نویسی ویژه مدیران و اعضای کانون های مساجد خواهد شد.

وی افزود: این کارگاه با تدریس امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و حجت الاسلام و المسلمین مجاهد استاد حوزه علمیه قم برگزار می شود.

مدیر ستاد کانون های فرنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به شرایط اولیه ثبت نام گفت: این دوره به صورت رایگان برگزار می شود اما آشنایی ابتدایی با داستان نویسی از شرایط مخاطبان برای حضور در این کارگاه می باشد.

وی بیان داشت: هنرجویان با شرکت در این دوره از مزایای مشاوره و ارزیابی داستان ها، چاپ داستان های برتر و دریافت گواهینامه معتبر بهره مند خواهند شد.

لازم به ذکر است: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این کارگاه مشخصات خود را تا تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ به آیدی @Yamahdi_mair در پیام رسان ایتا ارسال کرده و یا با شماره ۳۷۷۰۸۰۸۰ داخلی ۳۵ تماس بگیرند.